At a weekend gathering, a man tries to convince a woman that they had met there and spent some time together the previous year. The woman has no recollection whatsoever of having met this man and is convinced that he is just making all of this up. The more the man talks about their activities the previous year however, the more convincing he becomes. The question remains however - did they meet previously or not?