A triangle: Franz, Arthur, and Odile. Franz, a young man with Alain Delon good looks, has met Odile in an English class. She lives in Joinville with wealthy benefactors and has mentioned to Franz that Mr. Stolz keeps a pile of 10,000 franc notes unlocked in his room. Franz tells his friend Arthur, a swarthy guy whose shady uncle is pressing him for money. Arthur and Franz, who mimic American movie tough guys, case Odile's house, pressure her to assist them with a burglary, and make passes at her as well. She's alternately compliant and distressed. Will they pull off the heist?