In a bleak rundown industrial area a young woman, Giuliana, tries to cope with life. She's married to Ugo the manager of a local plant but is soon having an affair with one of his co-workers, Corrado Zeller, who is visiting. Giuliana is unstable, not quite knowing anymore just what her role is, whether that be a wife, a mother or just another person. Her escape from life is short-lived however as Zeller is simply using her to satisfy his own needs and desires.