Lucky Jo and his three friends are little criminals, who try to live from small burglaries. But they never have luck - ever so often something inpredictable happens to Jo and gets one of them arrested. While Jo is in prison once again, they decide they'd better do without him in future. He decides to help them secretly...and unfortunately.