Isabella, a young model is murdered by a mysterious masked figure at a boarding house run by Max Morlan and his lover Countess Christina Como. When Isabella's boyfriend is suspected of the killing, her diary, which apparently has some incriminating evidence linking her to the killer, disappears, the masked killer begins killing off all the models in and around the house to find the diary.