Flavio and Francesco are two brothers with very different characters. Flavio is hard-working and married to Laura with whom he has two daughters. Francesco wants to be a musician, takes life as it comes and hates responsibilities. But his life changes when Laura introduces him to Elisa, a dance teacher and Flavio's lover.