In London, Belgian immigrant Carol Ledoux shares an apartment with her older sister Helen, and works as a manicurist at a beauty salon. Helen uses the word "sensitive" to describe Carol's overall demeanor, which is almost like she walks around in a daze, rarely speaking up about anything. When she does speak up, it generally is about something against one of those few issues on which she obsesses, such as Helen's boyfriend Michael's invasion of her space at the apartment. That specific issue may be more about men in general than just Michael's actions, as witnessed by Carol being agitated by hearing Helen and Michael's lovemaking, and she not being able to rebuff the advances effectively of a male suitor, Colin, who is infatuated with her. One of those other obsessive issues is noticing cracks and always wanting to fix them. While Helen and Michael leave on a vacation to Pisa, Italy, Carol chooses largely to lock herself in the apartment, ditching work. There, she is almost hypnotized...