The volunteer fire department in a small town is having a big party when the ex-boss of the department celebrates his 86th birthday. The whole town is invited but things don't go as planned. Someone is stealing the prizes to the lottery and the candidates for the Miss Fire-Department beauty contest are neither willing nor particularly beautiful.