In the late 1960s, after graduating in Mathematics, the German Stefan Brückner hitchhikes from Lübeck to Paris to see the world without any money. He befriends Charlie in an arcade and they go to a party. When Stefan meets gorgeous American Estelle Miller at the party, Charlie advises him to stay away from her. However, the straight Stefan falls in love with Estelle and, after breaking in to a house with Charlie to rob it, he follows her to Ibiza. Stefan seeks the hotel of his fellow citizen Dr. Ernesto Wolf where Estelle is lodged and asks her to leave the place and stay with him in an isolated seaside house. Before leaving the hotel, Estelle steals some money and a pack from Wolf. Soon, Stefan learns that Estelle had stolen 200 doses of heroin and he decides to try one fix with her, in the beginning of his trip to hell.