15-year-old Mike takes a job at the local swimming baths, where he becomes obsessed with an attractive young woman, Susan, who works there as an attendant. Although Susan has a fiancé, Mike does his best to sabotage the relationship, to the extent of stalking both her and her fiancé. Mike becomes increasingly desperate to have Susan for himself, with tragic results.