Chas, a violent and psychotic East London gangster needs a place to lie low after a hit that should never have been carried out. He finds the perfect cover in the form of guest house run by the mysterious Mr. Turner, a one-time rock superstar, who is looking for the right spark to rekindle his faded talent.