Rosalie is amicably divorced, dividing her time between her mother's house, with her siblings and small daughter, and César's. He's self made, a scrap iron king, outgoing, amiable, in love with her. Enter David, an artist and Rosalie's flame before her marriage. In a quiet, brooding way, he seeks to reclaim Rosalie. César's jealous outbursts and attempts at cunning backfire and send Rosalie into David's arms. César keeps trying: he buys Rosalie's childhood seaside vacation home as a gift, wins her back, then must ask David to join them so Rosalie will be happy. When Rosalie discovers César and David's complicity, she again asserts her freedom, leaving the men alone together.