Jean-Luc Godard dissects the structure of society, movies, love and revolution. He asks compelling questions: Can love survive a relationship? Can ideology survive revolution? He also looks at the French student riots of the 1960s with a critical eye, and ends up satirizing contemporary views of history. A battery of thoughts complete with criticism of modern society and movies.