Lucky Luciano is one of the bosses of the Mafia. He orders the slaughter of 40 other responsibles, therefore becoming the only boss. But a few years later he is put into jail. In 1946, he got a pardon and is sent back to Sicilia. There, he begins becoming one of the chief of the Mafia. The US Army seems to refrain from interfering...