Working class and middle-upper class worlds come together in this interesting look at class conflict within the gay world from the German director Reiner Werner Fassbinder. Fassbinder plays Fox, he is working class, a former circus performer who wins the lottery of DM 500,000. His life starts to look up and doesn't have to struggle financially. Fox can now have the life and things that he has always wanted. He begins a new relationship with Eugen, creates a business partnership, and his life is looking bright. While he wants to climb up the social ladder, it isn't without turmoil, and being torn between his old working class roots, and the shiny new facade of middle class consciousness.