Caracas, Venezuela. Just after her engagement to Vittorio, Nelly runs away. As he pursues her, Nelly looks to Martin, a French middle-aged man she met by accident, for help. He drives her to the airport and gives her a plane ticket to Paris. Then he thinks he can go back to his peaceful, lonely life on his island. Of course, he is wrong.