As loyal as a dove, the down-to-earth family man, Étienne Dorsay, is about to tell his first lie to his supportive and caring wife, Marthe, when, out of the blue, falls head over heels in love with an enchanting woman in a billowy red dress. Now, he is a fearless Casanova willing to go to great lengths to be with the object of his ever-growing desire; however, is Étienne--the inexperienced adventure-seeker--up for the task? With the aid of his few intimate friends, Étienne just might get what he wishes for; nevertheless, is love always a bed of roses?