Twenty-something François collects boxes and bottles and resells them to shopkeepers. He lives with his insensitive mother and stepfather. Mado a 11-year old, outsider of her family because of the oddness in expressing her feelings gets kidnapped by François. He takes her to live with him in the attic of his parents' home. Despite the circumstances, an increasingly comforting relationship evolves till the police discovers them. They see the situation under a completely different point of view. Based on a true story.