Four chapters based on the birth of a 'secret child', or a film, with chapter titles: "La séction Césarienne" (Caesarian section: a descriptive detail introducing the mother); "Le dernier guerrier" (the last warrior: how the father sees himself); "Le cercle ophydique" (the serpent's closed circle: the couple reunites at the psychiatric ward); "Les forêts désenchantées" (unfairy forests: the film in the making).