Fifteen year old Pauline and her older cousin, model-shaped Marion, go to the emptying Atlantic coast for an autumn holiday. Marion ignores the approaches of a surfer and falls for Henri, a hedonist who is only interested in a sexual adventure and drops her soon. Pauline's little romance with a young man (Sylvain) is also spoiled by Henri.