Claude Massoulier is murdered while hunting at the same place as Julien Vercel, an estate agent who knew him and whose fingerprints are found on Massoulier's car. As the police discovers that Marie-Christine Vercel, Julien's wife, was Massoulier's mistress, Julien is very suspected. But his secretary, Barbara Becker, while not quite convinced he is innocent, defends him and leads her private investigations...