Suzanne is sixteen and is having sex with many boys, just for fun, but did not manage to really love one of them. Her family does not understand her. The father does not like her behaviour. When he leaves home, the mother becomes a little bit neurotic. And Suzanne's brother Robert, begins to beat her as a punishment.