In July 1914 a luxury cruise ship leaves Italy with the ashes of the famous opera singer Edmea Tetua. The boat is filled with her friends, opera singers, actors and all kinds of exotic people. Life is sweet the first days, but on the third day the captain has to save a a large number of Serbian refugees from the sea, refugees who has escaped the first tremors of WWI.