When Lucy Honeychurch (Helena Bonham Carter) and chaperone Charlotte Bartlett (Dame Maggie Smith) find themselves in Florence with rooms without views, fellow guests Mr. Emerson (Denholm Elliott) and son George (Julian Sands) step in to remedy the situation. Meeting the Emersons could change Lucy's life forever, but once back in England, how will her experiences in Tuscany affect her marriage plans?