The life of little St. Therese of Lisieux, depicted in minimalist vignettes. Therese and her sisters are all nuns in a Carmelite convent. Her devotion to Jesus and her concept of "the little way" to God are shown clearly, using plain modern language. A sense of angelic simplicity comes across without fancy lights, choirs, or showy miracles.