They are the best friends of the world. Five friends who shared everything: may 68, hippies years, the rock and their love for Bernadette. This Bernadette has left them to become a rock-star, and is back 15 years later for a weekend. Jean-Marie Poire describes with this movie the portrait of a generation with lots of humor served by excelent actors.