At 18, Ariel Brenner leaves Paris and his family to live in Israel. He secretly joins the Mossad, the Isreali secret service. After years of training, his first mission is in Paris to steal secrets from Remy Prieur, a French atomic scientist... We will assist to the methods, the manipulations, the abuses, the machiavellism, the doubts of secret agents.