Black comedy about two best friends, one a budding playwright and the other a motorbike freak, who spend their time annoying their girlfriends and getting into various scrapes. Things turn nasty, however, when the pair are caught burgling the offices of a karate magazine, the consequences of which sends the playwright into a spiraling bout of depression.