Chloe, a young woman, is going on holidays. She entrusts her beloved cat to Madame Renée's care. But one day Madame Renée (an old lady of the neighborhood) can not find the cat. Chloe starts searching the neighborhood... This is the pretext for the exploration of a quarter of Paris and his inhabitants.