An extremely captivating movie on how a little girl copes with her mother's death. She withdraws from all the people around her, waiting for her mother to come back. She tries waiting, and when her mother still doesn't appear, tries magic chants, praying to God, and then becoming a child of God, to have some power over Him. All to no avail. But then, when she is in despair, her mother does come back ...