Jean-Pierre is a soccer player agent who is in a whole lot of trouble with his star players, who all got wounded just before a major game. One day, to do a favor to his sister Annabelle, he accepts to take care of her dog Didier. One night, Didier turns into a man while keeping the behavior of a dog.