Marius is the keeper of an abandoned cement works staying high above the quarter of l'Estaque in Marseilles. Jeannette is bringing up her two children alone with her poor checkout operator salary. Their meeting won't be without trouble, since besides material difficulties, both of them are wounded by life. They have to learn how to be happy again.