Jeanne is a young weirdo girl who flies to Paris, and is hired by an old lady called Madeleine as an au pair. Jeanne lies to Madeleine, she says she comes from a very rich family. Young Madeleine's admirer Antoine and another thug, Marcel, kidnap Jeanne when they hear she's a millionaire. But the problem is that Jeanne's parents are poor and Antoine soon falls for her.