A man is released from prison after serving ten years for murdering an elderly woman. He quickly begins to feel the compulsion to kill again. After failing to murder a cab driver, he flees and discovers a secluded rural home, where a young woman lives with her sick mother and disabled brother. He then begins to take out his sadistic pleasures on them, attempting to hold them hostage, while thinking of his troubled childhood with his abusive mother and grandmother...