Although deeply in love with her boyfriend - and indeed sleeping in the same bed with him - a schoolteacher cannot handle the almost complete lack of intimacy he will allow. Increasingly frustrated, she gradually finds her sexual appetites leading her into ever more risky situations, including a developing one with the headmaster.