Young man Francois Nole works in a Bank. Often skips a walk, and one day he never comes to work. He goes to bed and refuses stand. Francois is a heroin addict, who has lost the joy of life. Nothing could bring him back from the darkness and despair no mother, no friends, no holidays, no love. One day, he suddenly changes,it becomes cheerful and calm...