Deserted beach, empty rooms and two voices - male and female, talking to each other, telling about themselves, about Her and about Him - beloved, unforgettable and sinful. Brother and sister fell in love. They broke up, never to meet again and, if possible, forget. It is impossible to forget, and they pour out their longing in endless conversations .