In Japan, the term hikikomori designates people who isolate themselves from society. Nanako, aged 24, joins in the activities of an organisation that helps withdrawn young people to reintegrate. With modesty, Valerie Bäuerlein follows the path of the young woman as she regains confidence in herself. The portrait of an increasingly competitive and oppressive society is implicitly sketched.