The stories of patients, doctors and nurses unfold and intertwine in a large hospital, one of the worst-hit by Covid-19 in Europe, during the peak of the first wave of the pandemic in Italy. They are stories of lives saved, uncertainty, death. An epic account of medical care and caring given by ordinary people who simply want to do their jobs and who do not see themselves as heroes.