Travelling to Bosnia in search of his origins, filmmaker Stefan Pavlović meets a solitary fisherman. One man has language impairment, the other lost his hearing during the war. Camera in hand, the director films the onset of this improbable and profound friendship. A film of inspired form that deals with communication and trauma.