Three stories. Hunden: Where does any story start? Under a fir tree, perhaps? That's where this little grey creature lay, his nose tucked under his tail. A dog. How did he get to be under that tree? He didn't remember.
Jeg reder mig nog: Astrid is a woman approaching her 50th birthday. She has recently lost her husband and her mother-in-law. Following her husband's death she is confronted by feelings of guilt at not having been able to love him. Before he died she had fallen in love and begun an affair with a married man.