Although after the peace agreements the war between the FARC and the colombian state seemed to be over, the situation is far from stable. In this complex political climate, my brother and I begin to research about the kidnapping of our mom. When we find the diary she was allow to write during her captivity, we discover an almost mother/child relationship she had with her captor. Now that most of them have surrendered their weapons and are trying to begin a new life, we set to find him and maybe speak about that dark time in our lives.