This intimate story chronicles the cross-cultural relationship between musicians Faith and Branko over seven years. In 2011, Faith travels from England to Serbia to learn gypsy accordion. She meets Roma violinist Branko and despite language barriers, they fall in love through music. Captivated by their musical chemistry, they marry and take their duo abroad. As much as Faith is free-spirited and privileged, Branko is untraveled and attached to his family, but they each believe that the other will better their lives. The relationship is tested by the realisation of their differences and that music may be all they have in common.