Sofie is 13 and preparing to start junior high. Together with her two best friends she is making plans for her new fabulous grown-up life - parties, new friends and getting to know the cute guy in school, Mouse. One day they are invited to a party, and Sofie, drunk on her own blend of home liquors, passes out. Mouse and his friends take advantage of the situation by taking photos of her. Soon she is labelled the school slut, and besides trying to fight her tarnished reputation, Sofie realizes that she can’t even rely on her two best friends...