The magnificent tiger is one of the world’s most beloved, and threatened creatures. Filmmaker, Karl Ammann uncovers their illegal breeding in secret South East Asian tiger farms. His nine-year investigation exposes how body parts are harvested from both live and butchered tigers, and then traded for sale in China’s underground pharmaceutical and jewelry industries.