74 year old Magda's life is turned upside down when she is persuaded to hide Dana for a few days. Dana is 23 and threatened with deportation. Days turn into weeks and Magda finds herself increasingly involved in the younger woman's life. The world as Magda knew it has changed completely. What will her son say? What about the neighbours? And just what is Dana trying to escape from?