3 best friends aged 20 : Michelle, a photo model, has a drinking problem which leads to a string of one-night-stands, including sex with the hot tempered boyfriend of Anna. She has just moved in with him and is too much in love too see his faults. Petra is their clever friend who must combine being pregnant with operating her own café.