A shrill comedy about three young couples. Uwe is madly in love with local beauty Elke and dreams of a singing career. Elke loves only herself and Toni, a musclebound athlete who intends to build her a house. Uwe’s best friend Kevin loves Tamara, who has no time for wimps. Kevin sacrifices his index finger and more to prove he’s tough. Uwe is followed by his own personal cloud. And there’s a woman with a little cloud of her own.