Oskar, a man in his best years, has spent over 20 years in the employ of Konstantin, Vienna’s most powerful crime boss. A feared gangster, Oskar is on his own time a sensitive gourmet. As the beginning of a new life with Maria, his great love, Oskar plans to get out of the mafia, but the timing is anything but right.