Jonas and Emma have a new baby. Emma, who works as a weather forecaster, goes on maternity leave for eight months. But she starts to suffer from infant-care neurosis and decides to go back to her work. Jonas is left with no other option than to take care of the baby. Jonas works at a small taxi company, makes excuses and hesitates to take paternal responsibility. He eventually meets Jocke, who also looks after his baby.